02.05.2016

Agentúry, pozor! Zlatý klinec spustil registráciu

Národná súťaž kreativity dnes otvorila brány registrácie.


Národná súťaž kreativity dnes otvorila brány registrácie. Agentúry a zadávatelia z oblasti reklamy, PR či event manažmentu majú vyše týždeň na to, aby svoje práce prihlásili a uchádzali sa o ceny za najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku. Registrácia prác sa uzavrie v pondelok 9. mája 2016 o polnoci.
 
V minulom roku sa do Zlatého klinca prihlásilo 36 agentúr s 237 súťažnými prácami, z ktorých najviac bolo prihlásených do kategórie E – Interactive & Online. Na shortlist vo vybraných kategóriách postúpilo bezmála sto prác.
 
Tento rok  môžu byť do súťaže prihlásené práce, ktoré boli vytvorené pre slovenský trh, a to od 15. mája 2015 do 10. júna 2016 (od klinca po klinec). Prihlásené môžu byť aj také práce, ktoré boli zverejnené pred 15. májom 2015 a zároveň ich zverejnenie pokračovalo aj po 15. máji 2015, ak neboli prihlásené do predchádzajúceho ročníka. Zlatý klinec sa týmto pravidlom priblížil k podmienkam ostatných medzinárodných súťaží kreativity. 
 
Ku zmene štatútu došlo aj v kategórii I – Events, kde sa na základe návrhu BTL komunikačnej asociácie vytvorili nové podkategórie:
I1  -    B2B (...to bussines) event, externé podujatia 
I2  -    B2C (...to customers) event, externé podujatia 
I3  -    B2I (...to internal) event, interné podujatia
I4  -    Selfpromo event
I5  -    Event  pre neziskové organizácie a projekty 
 
Viac informácií o kategóriách a pravidlách súťaže nájdete TU. Práce môžete registrovať TU.
 
Najkreatívnejšie reklamy posledného roka spoznáme počas galavečera Zlatého klinca 2016 v piatok 10. júna o 20.00 hod. v bratislavskom Istropolise.


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH