11.06.2016

Aký bol Zlatý klinec 2016

V tejto chvíli už poznáme najlepšie kampane uplynulej sezóny. Odborná porota Zlatého klinca, národnej súťaže kreativity, tento rok udelila 5 zlatých, 14 strieborných a 23 bronzových klincov.


Najoceňovanejšou reklamou bola kampaň pre Zlatý Bažant 73, retroedíciu piva uvareného podľa pôvodnej receptúry z roku 1973, z dielne Wiktor Leo Burnett. Jednotlivé prvky kampane i samotná kampaň ako celok boli ocenené siedmimi klincami v piatich rôznych kategóriach (Out of Home, Film, Rádio, Media a Kampaň).

 

Druhou reklamou, ktorá pozbierala najviac klincov, bola kampaň Fofola od agentúry Zaraguza pre klienta Kofola Československo a treťou kampaň Ak neprídete, skončíme v reklame pre festival Istropolitana Projekt od agentúry Made by Vaculik.

 

Cenu Art Prix za unikátny počin roka si odniesli animátorky z Ové Pictures, Veronika Obertová a Michaela Čopíková, za kampaň Ľudove vozidlá pre Volkswagen Slovakia.

 

Organizátori sa zároveň rozhodli udeliť špeciálnu cenu Art Prix in Memoriam nadanému ilustrátorovi, dizajnérovi a art directorovi Ivanovi Kasajovi, ktorý prispel svojím koncepčným uvažovaním, nápadmi aj estetickým cítením k mnohým vydareným reklamným kampaniam.

 

Najvyššia cena Grand Prix tento rok udelená nebola. Titul Agentúra večera získala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Kompletné výsledky Zlatého klinca 2016 si môžete pozrieť TU.

 

Fotografie z galavečera nájdete TU.


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH