09.09.2015

EFFIE Slovakia 2015: Nové termíny, nové pravidlá

Prihlasovanie prác do súťaže EFFIE Slovakia 2015 je spustené. Grand EFFIE je v hre. Agentúry, ktoré prihlasujú prácu do súťaže historicky po prvý raz, sú zvýhodnené zníženým poplatkom.


Termíny pre národnú súťaž efektivity v marketingovej komunikácii EFFIE Slovakia 2015 sú známe. Agentúry môžu svoje práce prihlasovať od dnes až do 19. októbra 2015 v prípade, že chcú stihnúť skorú uzávierku, alebo až do 26. októbra 2015, na kedy je stanovený finálny deadline. Popri prihláške majú po novom možnosť dodať aj case video (alebo PPT prezentáciu), ktoré bude slúžiť na prezentačné účely a bude zverejnené až po odovzdaní hodnotenia poroty.

 

Tí, ktorí prihlásia prácu skôr, zaplatia menej

Kampane je možné prihlásiť do jednej z produktových kategórií a súčasne do jednej zo špeciálnych kategórií (David a Goliáš, Small Budgets, Media Inovations/Events a Digital), ktoré súťaž sprístupňujú aj menším agentúram. Poplatok za prihlásenie práce závisí od toho, či agentúra prácu prihlási v skorej uzávierke alebo vo finálnej. Pre členov KRAS je suma za prihlášku 400/600 eur (bez DPH), pre nečlenov KRAS 500/700 eur (bez DPH).

Tento rok sa organizátor súťaže Klub reklamných agentúr Slovenska rozhodol znížiť poplatok za prvú prihlásenú prácu o 50%, a to pre tie agentúry, ktoré reklamnú kampaň prihlasujú do súťaže historicky po prvý raz.

Agentúry sa so svojimi prácami oproti minulým ročníkom uchádzajú nielen o ocenenie bronzovej, striebornej a zlatej EFFIE ale aj o ocenenie najvyššie – Grand EFFIE. Porota však ocenenie môže i nemusí udeliť. Udelí ho v prípade, že niektorú z prác bude považovať za výnimočné reklamné dielo s mimoriadnou úrovňou efektivity.

Do poroty pribudli piati odborníci z oblasti marketingovej komunikácie 

Zmeny v pravidlách EFFIE Slovakia sa týkajú aj fungovania poroty. V súťaži EFFIE zasadnú dve poroty. V prvom kole hodnotenia je porota  zložená z minimálne desiatich zástupcov zadávateľov reklamy a zástupcov reklamných agentúr v pomere 3:2. Porotcovia z prvého kola hodnotenia môžu byť zvolení aj za porotcov v druhom kole hodnotenia.  V II. kole hodnotenia tvoria porotu 4 zástupcovia reklamných agentúr a 4 zástupcovia zadávateľov reklamy.

Ďalších päť porotcovských miest je po prvýkrát v histórii súťaže otvorených. Nie je obmedzené, či musí ísť o odborníkov z oblasti školstva, médií či výskumu, dôležitá je kvalita samotných porotcov. Nominovať ich môže ktokoľvek od profesijných združení (napr. AKA, ADMA , AMA, SAVA, IAB Slovakia) cez slovenské univerzity marketingového zamerania až po fyzické či právnické osoby.

 

Máte tip na porotcu? Pošlite nám nomináciu. Nezabudnite, že ku každej nominácii je nevyhnutné pripojiť aj životopis.

 

EFFIE Slovakia 2015 vyvrcholí vo štvrtok 26. novembra 

19.10.2015

Skorý deadline EFFIE 2015 so zníženou sumou:  400 / 500 eur (bez DPH)

26.10.2015

Final deadline EFFIE 2015 za štandardnú sumu: 600 / 700 eur (bez DPH)

24.11.2015

Zasadnutie poroty

26.11.2015

Verejné prezentácie a Slávnostné vyhlásenie výsledkov EFFIE 2015 a Agentúra roka

 

Viac informácií o súťaži a jej pravidlách nájdete na Effie.sk. 


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH