21.10.2014

Konferencia Rady pre reklamu Byť etickým je normálne. Aj na internete.

Program konferencie, ktorá sa uskutoční 11.11.2014 v Doubletree by Hilton v Bratislave.


Využitie internetu v komerčnej komunikácii je dnes neodmysliteľnou súčasťou marketingovo-komunikačných stratégii firiem a jeho potenciál nepochybne oceňujú aj samotní spotrebitelia. Napriek tomu počet sťažností na internetovú reklamu stúpa. Akých etických prešľapov sa dopúšťajú inzerenti a agentúry pri online komunikácii? A ako je možné aplikovať ustanovenia Kódexu a vybranej legislatívy na komunikáciu v prostredí internetu? Cieľom konferencie je priblížiť prácu Arbitrážnej komisie a informovať o aktuálnych trendoch v komerčnej komunikácii, na ktorú je verejnosť citlivá.

 

Program:


09:30 – 10:00        Registrácia účastníkov

10:00 – 10:15        Úvod konferencie
                              Zuzana Mistríková – prezidentka RPR

 

10:15 – 10:35        Etika na webe z pohľadu ustanovení Kódexu

Vysvetlenie princípov, celkového kontextu a spôsobu uplatňovania ustanovení Kódexu                na online prostredie  

Radoslav Kutaš – spoluautor Etického kódexu RPR

 

10:35 – 11:20        Predstavenie najzaujímavejších prípadov v rámci RPR SR

Prezentácia príkladov posudzovaných reklám a rozhodovania Arbitrážnej komisie v kontexte
komunikácie na webe

Jarmila Grujbárová - predsedníčka Arbitrážnej komisie

 

11:20 – 11:50        Netiketa – etiketa na internete

Návod na používanie slušného správania sa na webe

Ria Achberger – výkonná riaditeľka KRASu

11:50 – 12:10         Coffee Break

12:10 – 13:10         Online marketing a vybrané právne aspekty

- nové pravidlá ochrany spotrebiteľa pri elektronickom obchode

- e-mail marketing

- ochrana osobných údajov

- preberanie obsahov

                              Slavomíra Salajová – podpredsedníčka Arbitrážnej komisie 

 

 

13:10 – 13:40   10 praktických tipov ako robiť a nerobiť digitálnu komunikáciu

Praktické rady, pre agentúry a ich klientov z oblasti etiky a legislatívy, užitočné pri tvorbe digitálnych projektov a kampaní.

Pavol Kubán  - prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr

13:40 – 14:00        Diskusia

Záujem o účasť prosím potvrďte vyplnením a zaslaním formulára na http://www.rpr.sk/sk/konferencia 


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH