26.04.2017

Mladí kreatívci, pozor! Vyhrajte cestu na festival Cannes Lions 2017

Ako na to? Zapojte sa do súťaže Young Lions Slovakia 2017.


Súťaž Young Lions je určená mladým profesionálom do 30 rokov z oblasti marketingu, PR, dizajnu a iných odvetví reklamnej praxe. Každoročne ju organizuje samotný festival a spôsob, ako sa do nej dá dostať, je úspešne absolvovať národné kolo Young Lions Slovakia, ktorého organizátorom a zároveň držiteľom licencie je Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.

 

Do Cannes pocestuje 7 tímov

Tento rok po prvý raz v histórii organizátori otvárajú všetkých 7 dostupných kategórií. Do Cannes sa tak môže nominovať až štrnásť mladých profesionálov súťažiacich v dvojčlenných tímoch, pre každú kategóriu jeden. Ako prezradili organizátori súťaže, tento úspech sa podaril najmä vďaka partnerom súťaže, ktorí prevzali záštitu nad jednotlivými kategóriami a pripravili súťažné zadania. Kategóriu Print má pod palcom Nadácia otvorenej spoločnosti, kategóriu Design občianske združenie Goodeas v spolupráci s organizátormi súťaže, Media podporila Asociácia mediálnych agentúr Slovenska, PR zase Asociácia public relations Slovenskej republiky, záštitu nad kategóriami Film a Marketers prevzala VÚB banka a nad dlho-očakávanou kategóriou Cyber spoločnosť Orange. Súťaž zároveň podporili Isifa, Shutterstock a SITA.

 

Zadania, ktoré partneri vytvorili a ktoré sa budú týkať neziskovej aktivity alebo projektu, budú zverejnené až v konkrétny deň, vždy iný pre tú-ktorú kategóriu. Po zverejnení zadania budú mať tímy 48 hodín na to, aby zadanie úspešne vypracovali a v prípade, že im to pravidlá dovolia, môžu sa zapojiť aj do viacerých kategórií súčasne. Zvýšia si tým šancu na výhru, keďže v každej kategórii možno oceniť a poslať do Cannes iba jeden tím. Organizátori a partneri súťaže všetkým výhercom hradia celotýždňový pobyt počas festivalu Cannes Lions 2017, čo v sebe zahŕňa vstup na festival, ubytovanie i letenku.

 

V žiare festivalu a slávy

Slovensko je raritou medzi lokálnymi organizátormi Young Lions. Práce, ktoré boli prihlásené do súťaže, boli na našom trhu už viackrát zrealizované a použité v reálnej kampani. V minulom roku to bola práca Once Again Jakuba Kuvika a Martina Krafčíka, víťazov v kategórii Print. Nadácia otvorenej spoločnosti, partner kategórie, ju použila v rámci komunikácie Pamätného dňa obetí holokaustu a rasového násilia.

 

Najväčšiu radosť z výhry však prináša samotný festival, ktorý je ohromnou náložou inšpirácie. „Celé podujatie nám dalo nespočet nápadov, skúseností, podarilo sa nám stretnúť sa s top svetovými kreatívcami a učiť sa od tých najlepších,“ zhodnotili minuloročné mladé levy Milada Balčáková a Dorota Budziňáková, víťazky kategórie Cyber. Priamo z Cannes poslali aj video, ktoré je predzvesťou toho, čo všetko sa dá na festivale zažiť v priebehu pár dni.

 

Víťazov odhalia na Zlatom klinci

Hoci sú zadania Young Lions Slovakia 2017 až do poslednej chvíle tajné, do súťaže sa dá prihlásiť už dnes, a to priamo na stránke súťaže. Hviezdne finále súťaže prebehne v rámci festivalu Zlatý klinec 2017 v piatok 26. mája v bratislavskom Istropolise, kde sa na stagi pre vychádzajúce talenty predstavia vybraní finalisti z kategórií Cyber, Film, PR, Media a Marketers a odprezentujú svoje práce pred odbornou porotou. Následne je pre nich pripravený unikátny workshop so Stevom Lathanom, Head of Talent & Training priamo z Cannes Lions, ktorý finalistov pripraví na medzinárodné kolo, prezradí im, čo sa očakáva, podľa čoho práce medzinárodná porota posudzuje a dá tipy a triky ako vyhrať povestného leva.

 

Výsledky vo všetkých kategóriách budú vyhlásené ešte v ten večer počas slávnostného odovzdávania klincov, ocenení za najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku. Víťazi si svoju výhru prevezmú priamo na pódiu. Potom ich čaká radosť z výhry a samotná cesta do Cannes.

 

Kto sa môže prihlásiť

Kategórie PRINT, CYBER, DESIGN a FILM

2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú v reklamnej agentúre, digitálnej agentúre alebo kreatívnej agentúre. Prihlásiť sa môžu aj freelanceri z týchto oblastí.

 

Kategória PR

2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú v PR agentúre. Kategória nie je otvorená pre mladých profesionálov z PR oddelení kreatívnej agentúry alebo z PR oddelení na strane klientov.

 

Kategória MEDIA

2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú v mediálnej agentúre alebo na mediálnom oddelení kreatívnej agentúry. Kategória nie je otvorená pre mladých profesionálov z mediálnych oddelení na strane klientov.

 

Kategória MARKETERS

2-členné tímy zložené z mladých profesionálov do 30 rokov (narodení 25. júna 1986 a neskôr), ktorí pracujú na marketingovom oddelení na strane klientov.

 

Viac informácií o súťaži spolu s termínmi a registračným formulárom nájdete na www.younglions.sk. Držíme palce!


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH