18.09.2017

Porotcov do EFFIE môžete nominovať aj vy

Klub reklamných agentúr Slovenska predstavil zmeny, ktoré otvárajú národnú súťaž efektivity v marketingovej komunikácii väčšiemu počtu agentúr. Zároveň vyzval verejnosť, aby nominovala porotcov.


Len nedávno sme informovali o tom, že KRAS spustil ďalší ročník súťaže EFFIE Awards Slovakia. Hneď na to informoval aj o novinkách, ktoré súťaž približujú väčšiemu počtu agentúr. Novinky pre 19. ročník EFFIE sú takéto:

 

· Prihlásiť sa môžu nielen reklamné agentúry, ale aj agentúry, ktoré pôsobia v oblasti digital, PR, event management či v oblasti mediálnej stratégie

· Každá zo súťažných kategórií je posudzovaná a oceňovaná samostatne

· Cenu si automaticky preberá aj klient

· Formulár prihlášky je jednoduchší, registrácia prebieha online

· Agentúry, ktoré prihlasujú prácu do súťaže historicky po prvý raz, majú za prvú prihlásenú prácu znížený poplatok o 50%. 

 

Pre prihlasovateľov, ktorí nemajú skúsenosti s tvorbou prihlášok, ale aj pre tých, ktorí by sa chceli naučiť, ako na to, pripravil KRAS workshop. Odpovie na ňom na otázky, ako napísať prihlášku, ktorá vyhráva, ako zviesť boj Dávida s Goliášom, ako získať potrebné údaje od klienta, prieskumnej agentúry i mediálnej agentúry a ako ich usporiadať tak, aby skutočne podporili efektivitu kampane.

 

Workshopom vo štvrtok 21. septembra od 8.30 hod. v Satori Stage prevedú víťazi národnej i nadnárodnej EFFIE a tiež bývalí porotcovia. Počet miest je limitovaný, preto je potrebná rezervácia vopred na petra(at)kras.sk.

 

Okrem týchto noviniek je tu príležitosť aj pre verejnosť, ktorá môže nominovať porotcov. Porotcov – odborníkov z oblasti marketingovej komunikácie môžu nominovať do II. kola hodnotenia, kde budú okrem nich rozhodovať o oceneniach EFFIE pre rok 2017 tiež zástupcovia zadávateľov, zástupcovia reklamných agentúr a zástupcovia mediálnych agentúr. Odborníci z oblasti marketingovej komunikácie budú do poroty zvolení na základe nominácií od profesijných združení, univerzít s marketingovým zameraním, fyzických či právnických osôb. Nominovaní môžu byť aj porotcovia zo zahraničia.

 

Ak máte záujem nominovať porotcov – odborníkov z oblasti marketingovej komunikácie, pošlite svoju nomináciu spolu so životopisom nominovaného odborníka na petra(at)kras.sk najneskôr do 29. septembra 2017 do polnoci.

 


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH