Predstavujeme kampane, ktoré uspeli na EFFIE AWARDS SLOVAKIA 2022
Porota zložená zo 43 odborníkov ocenila 5 kampaní minulého roka.
Odovzdanie cien pre najefektívnejšiu reklamu sa uskutočnilo v pondelok 12. decembra v priestoroch HUBHUB event space v Bratislave.
Do aktuálneho ročníka súťaže sa prihlásilo 31 prác, 18 z nich vybrala porota 1. kola pod vedením Martiny Hrivnákovej, marketingovej riaditeľky VÚB a predsedkyne poroty na shortlist. Z nich napokon spolu s porotou 2. kola vybrali 5 kampaní, ktoré ocenili striebornými a bronzovými oceneniami EFFIE.
V kategórii FMCG si bronz odniesla kampaň Super Lidl ceny od prihlasovateľov Wiktor Leo Burnett a Lidl Slovensko.
V kategórii Finančné služby porota ocenila rovnako bronzovou trofejou kampaň Budúcnosť na Slovensku od Zaraguza a Slovenskej sporiteľne.
Dobročinný marketing sa stal najúspešnejšou kategóriou, kde premenili shortlisty na kovy až dve práce. Striebro si odniesla kampaň Títo otužilci sa nemajú kde zohriať od Elite/Monday Lovers a Depaul Slovensko. Bronz získala kampań Skutočná ulica od agentúry Mannschaft a OZ Vagus.
Posledné ocenenie a druhá strieborná EFFIE tohto ročníka súťaže putuje do rúk Istropolitana Ogilvy a SPP - Slovenský plynárenský priemysel za prácu Koncept Čistá energia v kategórii Ostatné.
Prehľad ocenených prác:
OCENENIE | KATEGÓRIA | KAMPAŇ | AGENTÚRA | KLIENT |
BRONZ | FMCG | Super LIDL ceny | Wiktor Leo Burnett | LIDL Slovensko |
STRIEBRO | Dobročinný marketing | Títo otužilci sa nemajú kde zohriať | Elite/Monday Lovers | Depaul Slovensko |
BRONZ | Dobročinný marketing | Skutočná ulica | Mannschaft | OZ Vagus |
BRONZ | Finančné služby | Budúcnosť na Slovensku | Zaraguza | Slovenská sporiteľňa |
STRIEBRO | Ostatné | Koncept Čistá energia | Istropolitana Ogilvy | SPP - Slovenský plynárenský priemysel |
Organizátorom a odborným garantom súťaže EFFIE AWARDS Slovakia je Klub reklamných agentúr Slovenskej republiky. Okrem národného kola je možné súťažiť ďalej vo formátoch: Effie Europe (najefektívnejšie kampane z Európy), Effie Multiregion (kampane, ktoré bežali naprieč najmenej 4 krajinami a 2 regiónmi sveta), Effie Best of the Best (kampane ocenené zlatou / grand EFFIE z celého sveta).