12.12.2022

Predstavujeme kampane, ktoré uspeli na EFFIE AWARDS SLOVAKIA 2022

Porota zložená zo 43 odborníkov ocenila 5 kampaní minulého roka.


Odovzdanie cien pre najefektívnejšiu reklamu sa uskutočnilo v pondelok 12. decembra v priestoroch HUBHUB event space v Bratislave.

Do aktuálneho ročníka súťaže sa prihlásilo 31 prác, 18 z nich vybrala porota 1. kola pod vedením Martiny Hrivnákovej, marketingovej riaditeľky VÚB a predsedkyne poroty na shortlist. Z nich napokon spolu s porotou 2. kola vybrali 5 kampaní, ktoré ocenili striebornými a bronzovými oceneniami EFFIE. 

V kategórii FMCG si bronz odniesla kampaň Super Lidl ceny od prihlasovateľov Wiktor Leo Burnett a Lidl Slovensko.

V kategórii Finančné služby porota ocenila rovnako bronzovou trofejou kampaň Budúcnosť na Slovensku od Zaraguza a Slovenskej sporiteľne.

Dobročinný marketing sa stal najúspešnejšou kategóriou, kde premenili shortlisty na kovy až dve práce. Striebro si odniesla kampaň Títo otužilci sa nemajú kde zohriať od Elite/Monday Lovers a Depaul Slovensko. Bronz získala kampań Skutočná ulica od agentúry Mannschaft a OZ Vagus.

Posledné ocenenie a druhá strieborná EFFIE tohto ročníka súťaže putuje do rúk  Istropolitana Ogilvy a SPP - Slovenský plynárenský priemysel za prácu Koncept Čistá energia v kategórii Ostatné.

 

Prehľad ocenených prác:

OCENENIE

KATEGÓRIA

KAMPAŇ

AGENTÚRA

KLIENT

BRONZ

FMCG

Super LIDL ceny

Wiktor Leo Burnett

LIDL Slovensko

 

STRIEBRO

Dobročinný marketing

Títo otužilci sa nemajú kde zohriať

Elite/Monday Lovers

Depaul Slovensko

BRONZ

Dobročinný marketing

Skutočná ulica

Mannschaft

OZ Vagus

BRONZ

Finančné služby

Budúcnosť na Slovensku

Zaraguza

Slovenská sporiteľňa

STRIEBRO

Ostatné

Koncept Čistá energia

Istropolitana Ogilvy

SPP - Slovenský plynárenský priemysel


Organizátorom a odborným garantom súťaže EFFIE AWARDS Slovakia je Klub reklamných agentúr Slovenskej republiky. Okrem národného kola je možné súťažiť ďalej vo formátoch: Effie Europe (najefektívnejšie kampane z Európy), Effie Multiregion (kampane, ktoré bežali naprieč najmenej 4 krajinami a 2 regiónmi sveta), Effie Best of the Best (kampane ocenené  zlatou / grand EFFIE z celého sveta).


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH