02.11.2022

Ste pripravení na EFFIE AWARDS SLOVAKIA 2022?

Registrovať práce do súťaže o najefektívnejšiu reklamnú kampaň je možné do 18. novembra 2022.


Je tu opäť príležitosť po najlepších kreatívnych kampaniach ukázať aj najefektívnejšie práce v slovenskej reklame za uplynulý rok. 

Do súťaže je možné registrovať reklamné kampane, ktorá prebiehali od 1. septembra 2021 do 31. októbra 2022, a to do jednej z PRODUKTOVÝCH (FMCG, Finančné služby, Telekomunikačné služby, Dobročinný marketing, Ostatné) alebo ŠPECIÁLNYCH kategórií (Dávid a Goliáš, Small Budgets, Media Inovations/Events, Digital).

V prípade, že chcete, aby bolo vaša práca ocenená, predveďte svoje výsledky a registrujte  kampaň do 18. novembra 2022 do súťaže. POZOR, tento DDL je jediný a konečný

O udelení zlatých, strieborných a bronzových ocenení bude rozhodovať viac ako 20 porotcov z reklamných a mediálnych agentúr, ale aj zadávateľov a špecialistov marketingovej komunikácie v dvoch súťažných porotách.

Výsledky a víťazov vyhlási organizátor súťaže, Klub reklamných agentúr Slovenska na evente 12. decembra 2022.

Okrem národného kola je možné súťažiť ďalej vo formátoch: Effie Europe (najefektívnejšie kampane z Európy), Effie Multiregion (kampane, ktoré bežali naprieč najmenej 4 krajinami a 2 regiónmi sveta), Effie Best of the Best (kampane ocenené  zlatou / grand EFFIE z celého sveta).

V uplynulých dňoch sa podarilo uspieť a získať shortlisty v EFFIE Europe slovenským agentúram THIS IS LOCCO a TRIAD s prácami Bejby Blue (Tatra banka) a Spájame sa pre duševné zdravie (Uniqa). Výsledky budú známe 30. novembra 2022. Bejby Blue sa uchádza zároveň o titul v súťaži Global Best of the Best EFFIE Awards, ktorej výsledky budú známe 6. decembra.


TOP KRAS 2022

1JANDL, marketing a reklama, s.r.o.3 869 507
2Istropolitana Advertising, s.r.o.3 120 202
3Wiktor Leo Burnett, s.r.o.2 407 058
4MUW / SAATCHI & SAATCHI, spol. s r.o.2 316 662
5TRIAD s.r.o.2 037 235
6MADE BY VACULIK, s.r.o.1 953 670
7Elite/Monday Lovers, s.r.o.1 668 190
8Zaraguza s.r.o.1 479 246
9Effectivity s.r.o.1 374 001
10THIS IS LOCCO s.r.o.1 363 936
11Oh my DOT Bratislava s.r.o.1 294 300
12MullenLowe GGK s.r.o.1 294 254
13applepie, s.r.o.   495 458
14Respect APP s.r.o.   409 561
15Róbert Slovák a jeho priatelia, s.r.o.   184 070

AR 2022

 1THIS IS LOCCO 185
 2MUW Saatchi & Saatchi 116
 3TRIAD  98,5
 4Istropolitana Ogilvy  87,5
 5Wiktor Leo Burnett  77,5
 6Elite / Monday Lovers  59
 7Jandl  55,5
 8MADE BY VACULIK  52,5
 9Zaraguza  49
11oh my DOT  45
12Róbert Slovák a jeho priatelia  43
13EFFE  34
14

MullenLowe GGK
Respect APP

  20,5
15applepie    7

Effie 2022

KATEGÓRIA DOBROČINNÝ MARKETING
Striebro - Elite/Monday Lovers (Títo otužilci sa nemajú kde zohriať)
Bronz - Mannschaft (Skutočná ulica)
KATEGÓRIA OSTATNÉ
Striebro - Istropolitana Ogilvy (Čistá energia)
KATEGÓRIA FMCG
Bronz - Wiktor Leo Burnett (Super Lidl ceny)
KATEGÓRIA FINANČNÉ SLUŽBY
Bronz - Zaraguza (Budúcnosť na Slovensku)

ZK 2023

1 This is Locco1010
2 MUW Saatchi & Saatchi 530
3 Zaraguza 410
4 Istropolitana Ogilvy 390
5 Róbert Slovák a jeho priatelia 340
6 oh my DOT 310
8 Wiktor Leo Burnett 280
9 MullenLowe GGK 260
10 Elite / Monday Lovers
 250
11 MADE BY VACULIK  80
12 TRIAD  70
_______________________________________________
Celý rebríček
It's not possible to reach the RSS file...
SLOVENSKY /  ENGLISH